2012. február 21., kedd

Vendégségben

Ha én vendégségbe megyek hozzád, felfordítom az életedet. Amíg nálad leszek, nem lesz nyugtod egy percig sem.
Ott kezdem, hogy egy másfél órás vizsgálat miatt 4 napra, egy nagy bőrönddel jövök. Igaz, hogy nem fogok belőle semmit használni, de jobb a biztonság. Meg ez a nagy bőrönd tökéletesen alkalmas arra, hogy a nappalid kellős közepére kirakjam és ezzel agyonvágjam a nappali funkcióját. Természetesen amíg nálad vagyok, folyton nyitva lesz, hogy lásd az alsógatyáimat, meg az összes intim dolgomat. Engem nem zavar, téged se zavarjon...
Ha már nálad vagyok, rátelepszem az életedre. Kezdem ott, hogy egész nap a tévé előtt ülök és nézem azokat a csatornákat, amiket Te soha nem nézel. Hogy Te is szeretnél nézni néha híradót, meg este a kedvenc sorozataidat? Majd ha elmegyek - ha egyszer végre elmegyek - letöltöd az internetről és megnézed utólag. Ennyi áldozatot hozhatsz értem igazán...
Ja, internet? Amikor Te dolgozni mész, én rátelepszem a számítógépedre. Nem nagyon érdekel, hogy a PC az angol personal computer, azaz személyi számítógép rövidítése. Szépen beülök a böngésződ elé, elcseszem az összes könyvjelződet. Ha voltál annyira balfasz, hogy belépve maradtál a Twitteren, Facebookon, a Google-ben, még a leveleidbe is beleolvasok, megnézem kivel kommunikálsz és mit. Megnézegetem a képeket, amiket a számítógépeden tárolsz. Mi ez a sok film? Ja, hogy neked van szélessávú interneted? Töltsed már le nekem légyszíves a kedvenc sorozatom négy évadját angolul és magyarul! Majd otthon megnézem. Hogy viszem haza? Van pendrájvom. Mekkora? 32 megás. Az kevés? Mér, mennyi férne rá? Hogy egy rész sem? És akkor hogyan? Mi az a külső vinyó? Ja! Menj már el légyszi, vegyél nekem egy hordozható vinyót. Mikor? Hát jó lenne, ha holnap haza tudnám vinni a sorozatomat. Meló után be tudsz ugrani valahová, nem? De ne kerüljön többe 30 ezresnél? Te mondtad, hogy van a neten ez az árukeresős oldal. Ja, a netről csak holnap vagy holnapután jön meg? Akkor vegyél már a "Médiába" egyet! Nehogymár 46 ezres legyen, a neten 29 volt ugyanez! Akkor hagyjuk a francba, majd később átmásolod aztán elhozod nekem. Viszont akkor meg tudom nézni legalább azt a részt, amit kihagytam? Hol? Milyen médialejátszó? Hogy kell kezelni? Gyere már és indítsd már el nekem! Most kiírt valamit. Hogy lehet eltüntetni? Ugye nem néztél volna semmit? Ugye nem baj, hogy foglalom a tévét és megy a köcsög sorozatom? Jaj, ezt az évadot még nem is láttam, megnézem "gyorsan". Nem rendelnél egy pizzát? Kifizetem, majd átutalom. Csinálnál nekem egy szörpöt? De bioszörpöt, ne legyen benne cukor meg tartósítószer! Jaj, kislányom, most nézem a sorozatomat, játszál addig a számítógépen! Mutasd már meg a gyereknek, hogyan kell! Adjál már neki enni, inni, éhes, szomjas. Miért kéne elpakolni a matracot, este úgyis ki kell majd rakni. A gyerek veled akar aludni, én majd a hálóban nézem a sorozatot hajnali egyig. Mi az, hogy kaparászik a hálózati vinyó? Nem igaz, hogy nem tudsz tőle aludni, nem is olyan hangos. Olyan, mintha esne kinn az eső és verné a párkányt. Ja, hogy villog rajta a led? Tedd azt a mappát elé, most nem villog. Aki álmos, tud aludni emellett is. Holnap mi van a munkahelyeden? Ki tudsz vinni az álomásra minket? Milyen csúcsforgalom? Nyolckor indul a vonat. ja, akkor majd megyünk a négyessel, a meló után ki tudsz vinni minket? Milyen csúcsforgalom, délután négykor? Nemár. Hogyhogy a város túlvégén van a vasutállomás? Milyen metró? Nincs bérletem. Nehogymár két jegyet lyukasszak. Mióta nem kell az átszálláshoz? Mér', mennyi egy jegy? Hogyan viszem ki a kvanagy bőröndömet a vasútra? Jólvan, akkor majd megoldom, ha erre sem vagy képes. Mi, hogy áramszünet lesz 11-től 4-ig? Akkor mit csinálok addig? Hogyan számítógépezek? A médialejátszó sem megy? Elmegyünk inkább a déli vonattal? Nem tudsz elkérezkedni, hogy kivigyél? Délben nincs csúcsforgalom. Persze, pont ma kell vidékre menned mi? Ne etessél. Ha ekkora köcsög vagy, majd kimegyek metróval.
Ja, majd a műtétkor fenn kell legyek pesten 3 napot, mert vissza kell menjek kontrollra. Addig szedd már le a többi évadot is. Szemműtéttel lehet tévézni, mondták a vizsgálaton.
Aztán amikor elmegyek végre az anyám picsájába, majd még te érzed magadat kényelmetlenül, amiért köcsög voltál velem és nem voltál jó házigazda. Úgyhogy legközelebb is simán jövök, bejelentés nélkül, hogy jóvátedd, amit legutóbb elkövettél.
És még mindig nem utálsz engem? Majd teszek róla, nem is kell nagyon megerőltetnem magamat. Mindig van indokom seggfejnek lenni és magamban nagyon könnyen lerendezem azzal, hogy sanyarúgyermekkorom volt meg hogy nem én tehetek róla, hogy önző lettem. Neked meg nincs választásod, a rokonod vagyok. Meg egyébként is, hülye köcsög vagy, amiért évente 10-15-ször nem vagy képes elviselni egy-két napra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése