2012. február 16., csütörtök

Csak ki kell várni...

... és eljön az a pillanat, amikor az ember elégtételt kap.
Van már talán két éve is annak, hogy ön hibámon kívül belém trafáltak hátulról és rommá zúzták az autóm hátsó - ötödik - ajtaját és a lökhárítóját.
A hibás fél biztosítója az UNIQA volt, így az ügyeimet náluk kellett intézzem. Ennyit egyébként a szabad biztosító választásról. Na mindegy...
Történt, hogy a szerviz az egyik törött tolató radar érzékelőt visszaépítette, és a baleset során összetört és ezért zárlatos érzékelők tönkretették a tolató radar komputerét is. A kár javítással együtt 107 magyar ezresbe került.
A csavar annyi volt a történetben, hogy a javítás után én ezt nem vettem észre, mert egészen egyszerűen előre menetben közlekedtem hazáig és sajnos odahaza is orral álltam be. Így aztán a hibás tolató radarról csak akkor értesültem, amikor napokkal később először tolatni akartam és a rendszer ki is írta, hogy hiba van valahol.
A szervizbe visszamentem, akik meg is ígérték az utólagos kár felvételt és javítást, aztán pár hónapig össze-vissza hazudoztak arról, hogy a biztosító nem hajlandó kifizetni. A biztosító pedig össze-vissza hazudozott arról, hogy a szerviz nem is küldte be nekik a javítási igényt.
Megelégelvén a dolgot egy független márkaszervizben saját költségemen megjavíttattam a tolatóradart és a számlákat benyújtottam a UNIQA biztosítónak. Akik természetesen össze-vissza hazudoztak és gyanúsítgattak engem, hogy miért csak most - miközben ők húzták hónapokig a választ minden egyes levelemre - és miért ennyi. Szakértőt küldtek, akinek a kicserélt alkatrészt megmutattam, majd utólagosan egy igazolást is szereztem a javítást végző szerviztől, hogy a csere a baleset során meghibásodott tolató szem zárlata miatt, a balesettel kapcsolatosan vált szükségessé.
Az UNIQA erre nem tudott mit válaszolni, nemes egyszerűséggel nem fizették ki a káromat, csak részben. Én meg beleuntam a majd egy éves csatározásba és hagytam a fenébe azzal, hogy nekem ugyan soha többet ehhez a szarházi bandához nem lesz közöm.
És akkor ma jön egy telefon ebéd közben, azt hittem, hogy rosszul hallok. Az UNIQA-tól keres valaki, hogy lenne-e pár percem. Mivel az eset kicsit régen történt már és nem is voltam benne biztos, hogy UNION vagy UNIQA volt-e a ludas anno, kértem visszahívást és közben utánanéztem annak, jól emléxem-e.
Mert elképzelni sem tudom, hogy a kiterjedt levelezésünk után valaha is van valakinek pofája ahhoz, hogy engem ettől a szarházi mocsok biztosítótól megkeressen.
Persze reménykedtem abban, hogy valamiféle felülvizsgálat folyamán rájöttek a hibájukra és most valamit kompenzálni akartak abból a 107 ezresből, amivel megkárosítottak.
A visszahívás megtörtént, a jóember elkezdte nekem nyomni a szokásos marketing szöveget, hogy egyrészt rögzíti a beszélgetést, másrészt felkereshetnének-e engem valamiféle ajánlattal valamikor.
Én pedig a következőket mondtam neki:
"Kedves Uram! Volt énnekem önökkel dolgom, amikor megkárosítottak 107 ezer forinttal. A véleményem megvan az Önök cégéről, de megpróbálom megőrizni a kulturált hangnemet, mert nem Ön tehet róla. De ha már rögzíti ezt a beszélgetést, legyen kedves rákeresni a rendszerükben és átnézni, hogy miért is haragszom én Önökre. Egyben azt szeretném kérni Öntől, hogy mindaddig, amíg ezt az ügyet nem rendezzük és a káromat nem egyenlítik ki, ne hívogassanak engem semmiféle ajánlattal. Köszönöm szépen!"
Az Úr megköszönte, hogy megőriztem a normális hangnemet és letette.
Én pedig - bár tudom, hogy szarnak rá, hiszen van még rajtam kívül számos balek, akit be lehet palizni - mégis valamiféle elégtételt éreztem, hogy Ők kuncsorognak nekem és én felülemelkedve az érzelmeimen, normális hangnemben tudtam elküldeni őket a jó büdös picsába. Ahová valók... ;)
(Ha tetszett, ne felejtsd el továbbosztani! Hadd tudja meg más is, milyen is az UNIQA...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése