2012. június 27., szerda

Az emberek őrültek

Van egy spanyol disc jockey és egyben producer, Sak Noel. Nos, ő követte el azt az eposzt, ami körbejárja a világot "Loca people", vagy másként "What the fuck?" címen.
Az "énekhangot" Esthera Sarita adja a nótában, amely többszörösen slágerlistanyertes a világban sokfelé.

Zeneileg egyébként nulla, mint szinte minden vele hasonlatos szerzemény, amit a diszkókban nyomnak.
Szövegileg meg mindjárt részletezem.

Persze tudom ám, hogy nem operára és nem az irodalmiságra vágynak azok a gyerekek, akik az ilyen intézményeket látogatják és nem is kívánom megszólni őket. Én is voltam fiatal - nem is olyan régen - és nagyon jól tudom, milyen volt, amikor a hormonok még kicsit másként buzogtak az ereimben.
Meghát amikor az ember szórakozni akar, akkor nem vágyik túl magasröptű dolgokra.

De nem ez a bejegyzés lényege, mert ez jól van úgy, ahogy van.
A bejegyzésnek nincs is nagyon lényege, inkább az a célom, hogy kicsit mosolyogjunk már együtt azon, hogyan hangzana magyarul ez a "sláger".
Mert szerintem vicces.
Egyben elnézést kérek a vulgáris szövegrészekért, de így hiteles a "mű". Egyben a címben szereplő "What the fuck" ( ~ mi a baszás)kifejezést a "műfordítói szabadság" értelmében hasonló értelmű magyar kifejezéssel helyettesítettem. Mert mi inkább emezt használjuk az ilyen szitukra. Az angol és a spanyol szövegrészleteket egyaránt magyarra fordítottam.

Hát, lássuk:

"
Egész nap, egész éjjel,
Egész nap, egész éjjel,
Egész nap, egész éjjel,
Egész nap, egész éjjel,
Egész nap, egész éjjel,
Egész nap, egész éjjel,
Egész nap, egész éjjel,
Egész nap, egész éjjel,
Mi a faszom?

Amikor Spanyolba jöttem,
És láttam az embereket bulizni,
azt kérdeztem magamban: mi a faszom?
Egész nap, egész éjjel,
Éljen a pihenés, éljen az éjszaka, éljenek a DJ-k!
Nem hittem el, milyen életet élek.
Úgyhogy felhívtam a barátomat, Janit,
És azt mondtam neki: Jani, az emberek nagyon őrültek, mi a faszom?
Jani, az emberek nagyon őrültek, mi a faszom?

Amikor Spanyolba jöttem,
És láttam az embereket bulizni,
azt kérdeztem magamban: mi a faszom?
Egész nap, egész éjjel,
Éljen a pihenés, éljen az éjszaka, 
éljenek a DJ-k!
Egész nap, egész éjjel,
Éljen a pihenés, éljen az éjszaka,
éljenek a DJ-k!
(többször ismétlődik, változattól függően 5-10 percen keresztül...)

Nem hittem el, milyen életet élek.

Úgyhogy felhívtam a barátomat, Janit,
És azt mondtam neki: Jani, az emberek nagyon őrültek, mi a faszom?
Jani, az emberek nagyon őrültek, mi a faszom?"

Remélem élveztétek! :)
Erre és ilyenekre bulizik a gyereked, amikor elengeded egy mulatóhelyre...
Íme az ópusz a YouTube-on, és legyen ez a mai bünti:



2 megjegyzés:

  1. Ezen a szövegen te megvagy lepődve?
    Például 2 nappal ezelőtt utaztam a buszon,
    két fiatal beszélgetett. Nem akarom idézni hány olyan szó hangzott el 20km alatt amit lehetett volna finomabban is "basssssszuskulcs" minden hova jó!

    VálaszTörlés