2015. április 7., kedd

Lehet így is, avagy az AB Aegon napos oldala

Volt nekem - sajnos - pár ügyem az AB Aegonnal és ezek miatt eléggé negatív véleményem alakult ki róluk. Tudni kell, hogy jellemzően az a hozzáállásom, hogy ha valamivel nem vagyok elégedett, azt kendőzetlenül és elég részletesen tudatni szoktam a felelőssel - legyen az valós vagy jogi személyiség - megadva ezzel a lehetőséget, hogy javítson.
Nos, az AB Aegonnak anno megírtam, hogy a kötelező biztosításommal ők hibáztak és mégis én szívtam. Konkrétan hetekig autóztam úgy, hogy nem volt érvényes felelősségbiztosításom, pedig csoportos beszedési megbízást adtam pont azért, hogy ilyen ne fordulhasson elő. Valami hiba folytán nem tudták levonni az éves összeget, erről nem értesítettek, hanem felmondták a szolgáltatást. Az utánamászkálás és az újrakötés persze nekem került pénzembe és ezt eléggé sérelmeztem is. Erre nem nagyon reagáltak. Illetve csúnyán leráztak.
Én ilyenkor nem szoktam tovább balhézni, hanem megszakítok minden kapcsolatot a nekem csalódást okozó céggel. Így aztán szépen lassan, de biztosan minden biztosításunkat meg is szüntettem náluk, ezek között volt két nagyértékű életbiztosítás is.
Ha nekik megért nagyjából 7000 forintot - ennyi volt a vitatott összeg, ami miatt megorroltam rájuk - az az ő dolguk. Azt hiszem ez alatt a pár év alatt tőlem és a feleségemtől már milliós értékben estek el befizetésektől, de ha nekik nem kell a pénzünk, mi nem erőltetjük...
Szóval az év elején arra lettem figyelmes, hogy először valami 6000 forint körüli visszautalás jött az Aegontól, aztán meg megpróbáltak levonni 5000 forint körüli összeget valami biztosításra. Tudtommal nekünk az Ab Aegonnál semilyen biztosításunk nincs, de itt kezdtem el gyanakodni azon, hogy esetleg mégis lehet vami, amiről nem tudok. Egy kis telefonálgatás után kiderült, hogy bár 2012. novemberében kiköltöztünk a budapesti lakásból, a lakásbiztosítást valószínűleg elfelejtettem lemondani. Mivel vagy harmincféle levonás jön havonta, fel sem tűnt, hogy az AB Aegon levonogat tőlem. Természetesen ez is csoportos pénzbeszedési megbizás volt...
Na, első lépésként az OTP-ben letiltattam a csoportos beszedést, majd írtam egy szívhez szóló levelet Sopronba a Hógabona térre (Aegon székház), hogy legyenek kedvesek visszaadni a pénzemet, amit egy olyan lakás biztosítására szedtek be, amiben lassan 3 éve nem lakunk. Tehát nincs semmilyen kockázat.
Bevallom, nem sok jóra számítottam...
Ennek ellenére nagyjából egy hete kaptunk egy levelet, miszerint én hibáztam - ez részben igaz is - és nem mondtam le a biztosítást, de ennek ellenére méltányossági alapon megvizsgálták az ügyet és úgy döntöttek, hogy visszautalják a pénzt, levonva az időközben tett visszafizetéseket.
És a pénz a mai napon meg is jött.
Így aztán azt gondolom, hogy ha megírtam a rosszat anno az Aegonról, akkor az a korrekt, ha megírom most a jót is.
Ez ugyanis egy korrekt húzás volt és emiatt most pozitívan csalódtam az AB Aegon biztosítóban.
Van ilyen is!
Úgyhogy hajrá AB Aegon!
Ja, és köszönöm szépen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése