2009. november 25., szerda

Akik balfékek, azok balfékek...

Szóval összetörték a kocsimat. Belémjöttek. Írtam róla és adtatok jó tanácsokat is, köszi!
Ma reggel ülök be és amikor indítok, azt írja, hogy a tolatóradar hibás... Ez azért érdekes, merthogy ugye pénteken hoztam el a szervizből azzal, hogy rendben és megjavították.
Na, első utam visszavitt a szervizbe, ahol hosszas vizsgálat jött, rádugták a számítógépre amely azt írta, hogy rendben.
Ekkor javasoltam, hogy valaki tegye már be hátramenetbe és nézzük meg, érzékel-e valamit. Naná, hogy a balról második érzékelő nem érzékelt...
Aszongyák a szervizben, hogy megnézik a fényképeket, merthogy ha nem volt törve, akkor nem cserélik ki. Jakkérem, fényképeim nekem is vannak. Szerencsére pont tesztelgettem egy telefont és kipróbáltam a fényképezőjét. Íme:

A rendszámtábla feliratán látható szerviz nem az, amelyikről szó van... Szóval balról második kis karikát kell figyelni. Ha valakinek kicsit rosszabb szeme lenne, kinagyítom, íme:

Naszóval kérem:
Egyértelműen látszik, hogy az érzékelő meg lett ütve, nem is kicsit. Ennek ellenére a balfékek visszaépítik. Amikor kész van, nem ellenőrzik le, hogy működik-e? Ezt honnan tudom? Mivel folyamatosan hibát jelzett a törés után, én magam kapcsoltam ki, és amikor visszakaptam a kocsit, ugyanúgy ki volt kapcsolva. Azt nem valószínűsítem, hogy valaki bekapcsolta, majd megint kikapcsolta. Egyszerűen nem is ellenőrizték le.
Szóval most akkor mi is a helyzet? Belémszáltak hátulról, széttörték a tolatóradart (is), és a kedves szerviz ahelyett, hogy kicserélné, visszateszi a lezúzott érzékelőt. És azt hiszik, ez így tutifrankó...
Na, most fogyott el a türelmem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése